آدرس:

گیلان غرب کیلومتر 26 جاده قصر شیرین

تلفن:

09188346219-09186802060

استخراج و فروش قیر طبیعی ، گیلسونایت معدن ماد

استخراج و فروش قیر طبیعی ، گیلسونایت معدن ماد

استخراج و فروش قیر طبیعی در معدن ماد موضوعی جذاب است که فرآیند به دست آوردن این منبع ارزشمند از سطح زمین را در بر می گیرد.معدن گیلسونایت ماد که به (معدن گل مرجان) نیز معروف است در رشته کوه های زاگرس در جنوب غربی ایران،واقع در شهرستان گیلانغرب قرار دارد.


همچنین معدن قیر طبیعی ماد در سازمان صنایع و معادن استان کرمانشاه، به ثبت رسیده است.  این یکی از بزرگترین ذخایر قیر طبیعی (آسفالت) در جهان است که ذخایر تخمینی آن حدود 5 میلیون است.

استخراج و فروش در معدن ماد

روش استخراج قیر طبیعی در معدن معاد بیشتر روباز می باشد که شامل استفاده از ماشین آلات سنگین مانند بیل مکانیکی و کامیون های حمل و نقل است.معدن روباز ماد در منطقه ای غنی از ذخایر قیر طبیعی واقع شده است. مشخصه آن یک گودال بزرگ حفاری شده است که در آن فرآیند استخراج انجام می شود. برای دسترسی به قیر از ماشین آلات بزرگی مانند بیل مکانیکی و کامیون برای حذف لایه های پوشاننده خاک و سنگ استفاده می شود.

روش استخراج در معدن ماد

 هنگامی که روباره برداشته شد، لایه های غنی از قیر در معرض دید قرار می گیرند و فرآیند استخراج می تواند آغاز شود. به طور معمول، روش استخراج مورد استفاده در معدن ماد، روش استخراج سطحی است. این شامل استفاده از بیل‌های بزرگ یا کشنده‌ها برای جمع‌آوری قیر و بارگیری آن در کامیون‌های سنگین برای حمل و نقل به مرکز فرآوری است. این فرآیند امکان استخراج موثر مقادیر زیادی قیر از معدن را فراهم می کند.

 

قیر از سطح زمین استخراج می شود و به کارخانه فرآوری منتقل می شود و در آنجا خرد شده و برای حذف ناخالصی ها غربال می شود.

تصویر استخراج و بارگیری در معدن ماد

فروش قیر طبیعی در معدن ماد

فروش قیر طبیعی بسیار مهم است زیرا به عنوان یک ماده خام با ارزش عمل می کند. بسیاری از صنایع برای عملیات خود به قیر متکی هستند، به ویژه بخش های ساخت و ساز و زیرساخت. قیر معمولاً در راه سازی استفاده می شود زیرا به ایجاد سطحی صاف و بادوام کمک می کند. علاوه بر این، یک جزء کلیدی در تولید مواد عایق رطوبتی است که در ساخت سقف و سایر کاربردها استفاده می شود.

 

فروش قیر طبیعی معدن ماد در درجه اول به مشتریان محلی در داخل ایران است که از آن برای کاربردهای مختلف مرتبط با آسفالت مانند راه سازی و سقف سازی و ایزوگام استفاده می کنند. همچنین بخشی از قیر به سایر کشورهای منطقه نیز صادر می شود.

استخراج،كميت و كيفيت گیلسونایت در معدن ماد ( گل مرجان )

معدن قيرطبيعي ماد (گل مرجان ) از اولين معادن قيرطبيعي در استان كرمانشاه بوده كه به لحاظ كيفيت ،  یکی از معادن  برتر منطقه مي‌باشد. ماده معدني موجود در اين محدوده داراي ASH كمتر از 0 تا 10 بوده كه نشان‌دهنده كيفيت بالاي ماده معدني در معدن مذكور مي‌باشد.از نظر كميت نيز در طي سالياني كه از معدن مذكور برداشت مي‌شده بيش از ده‌ها هزار تن برداشت داشته است.همچنين از نظر تأسيسات و امكانات رفاهي يكي از بهترين معادن منطقه مي‌باشد.

 در اين راستا عمليات ژئوالكتريك و حفاري گمانه‌ها صورت گرفته ، باتوجه به سابقه بهره‌برداري و حجم ماده معدني برداشت شده معدن مذكور را مي‌توان يكي از غني‌ترين معادن منطقه دانست.معدن گیلسونایت ماد ، تولید قیر طبیعی ( گیلسونایت ) با کیفیت را از معدن اختصاصی خود استخراج می نماید.همچنین معدن ماد  مفتخر است ، با حذف دلالان ، محصولاتی باکیفیت بالا ، و با کوتاه ترین زمان ممکن و قیمت مناسب در اختیار شما خریداران گرامی قرار دهد .

جمع بندی

در پایان، استخراج و فروش قیر طبیعی در معدن ماد سهم بسزایی در اقتصاد استان کرمانشاه در ایران دارد. بهره‌برداری از فناوری‌های پیشرفته، تخصص متخصصان ماهر و فراوانی منابع معدنی در منطقه، موفقیت‌آمیز این معدن است. مدیریت مسئولانه و کارآمد عملیات معدن، از جمله استخراج و فرآوری قیر طبیعی، به حداقل رساندن ضایعات و به حداکثر رساندن سود کمک کرده است. به طور کلی، استخراج و فروش قیر طبیعی در معدن ماد اثرات اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی دارد و آن را به یک بازیگر مهم در صنعت معدن منطقه تبدیل کرده است.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.